tisdag 6 april 2010

Panfu-bloggare

Hejsan bloggen. Idag var jag i Pandasia i kiosken och träffa panfu-bloggare. De som var där var sala, pompomkitty och lomise. De var jätte snälla. Det var många som kom till kiosken så att alla som var där gick till lomise trädkoja. Det var jätte stort och fint där. Förästen har ni sätt det nya sjukhuset?! Det ligger vid starnden. Om ni vill gå in dit så går ni till stranden och går in i den lilla hyddan som nu är ett sjukus. Har en bild på hur sjukhuset ser ut. Jag dycker det är jätte fint där! Ska blogga lite senare och fota och sånt. Visst är det fin?! Någon gång kan jag träffa er där. VILL HA MIN BLOGG PÅ PANFU MAX OCH ELLA!









Tryck på bilden för att se den bättre!:)

1 kommentar:

  1. yey jag är pompomkitty besök gärna min blogg

    pompomkitty.blogg.se jag hadde gätte kul med er alla

    SvaraRadera